Авторът на книгата Деян Минчев е специалист в маркетинга и продажбите на художествени услуги и продукти. Създател е на най-голямото студио за стенопис в България. Работил е по реализацията на множество художествени проекти. Натрупаният опит по време на неговата работа и трудностите, с които се е сблъсквал, му дават идея да събере опита си в това издание и да го сподели с художници, които искат да станат видими на пазара за изкуство. Написаното в книгата е на базата на неговия опит и след анализ на успешните практики в световен мащаб. Съветите към художниците включват идеи за усъвършенстване на личните умения, създаването на собствен бранд и сайт, системно участие в пленери, изложби, конкурси. Според автора „Най-важното в изкуството е да действаш и да не се страхуваш да експериментираш.” Книгата е предназначена както за начинаещи, така и за напреднали художници в традиционната или дигиталната сфера.
Деян Минчев в каталога на библиотеката: >>>