В периода февруари – юни 2018 г. библиотеката проведе анкета сред читателите и ползвателите си. Целта на проучването бе да се установи степента на удовлетвореност от предоставените услуги, както и да се получи обратна връзка за идеи и препоръки за подобряване на обслужването и стартиране на нови услуги.
На респондентите бяха зададени 7 въпроса:
Четири свързани със статистически данни: възраст, образование, най-често търсена информация по теми, честота на посещенията.
Беше изследвана и степента на удовлетвореност от часовете, в които може да се ползва библиотеката, както и целта на посещенията.
Всички респонденти имаха възможност и за отправяне на предложения по предварително зададени теми: свързани със степента на откриваемост на информация, доколко са запознати с електронните услуги, предлагани от библиотеката и имат ли предложения както за нови електронни услуги, така и за традиционни.
Предлагаме графичните данни, свързани със статистическите показатели и обобщение на предложенията.